Filtr
  • {phocagallery view=category|categoryid=1250|imageid=31162|float=left}

    Zapraszamy do udziału w konkursie:

    REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
    „PIĘKNEGO CZYTANIA 
    I WIEDZY O BAŚNIACH BRACI GRIMM”.

    Założenia ogólne i cele konkursu:

    Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich uczniów.

    Za stronę merytoryczną konkursu odpowiadają nauczyciele germaniści.

    W skład komisji konkursowej wchodzi dwoje nauczycieli.

  • Zbrodnia katyńska to jedno z najtragiczniejszych wydarzeń w historii polskiego narodu. Pamięć o skrycie zamordowanych, oficerach Wojska Polskiego, ale także urzędnikach czy nauczycielach, jest naszym wspólnym zadaniem. Tym bardziej, że prawda o tych wydarzeniach była zakazana do 1989 r.

    Ministerstwo Edukacji i Nauki wspólnie z Marszałek Elżbietą Witek oraz ministrami MSWiA, MON i prezesem IPN zainaugurowało II edycję konkursu literacko-plastycznego „Polskie Serce Pękło. Katyń 1940”. To projekt, w którym mogą uczestniczyć uczniowie szkół ponadpodstawowych położonych na terytorium Polski. 

  • gra miejska


  • Wykłady TransEdu w PCKZiU

    Dzisiaj panie Lucyna Szierok i Lucyna Strzoda z Trans.eu Group S.A. przyjechały z wykładem i warsztatami. Panie opwiadziały uczniom o oczekiwaniach pracodawców wobec przyszłych logistyków. W wykładzie wzięli udział uczniowie klas I TLp i II TL.

    Po wykładzie uczniowie klasy II wcielili się w przewoźników i spedytorów podczas gry karcianej. Negocjowali jak najkorzystniejsze kontrakty. Jak co roku, dla najlepszych przewidziane były nagrody.

    Następnie poznali aplikację Goodloading optymalizującą wykorzystanie przestrzeni ładunkowej.

  • Aktualizacja: 2020-01-03

    Szanowni Państwo,

    zgodnie z art. 44zzq ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (tekst jedn. Dz.U. z 2019 roku poz. 1481 z późn. zm.) egzamin maturalny z każdego przedmiotu obowiązkowego i przedmiotu dodatkowego na danym poziomie, zarówno w części ustnej, jak i w części pisemnej, jest odpłatny dla:

    1) absolwentów, którzy po raz trzeci i kolejny przystępują do egzaminu maturalnego z tego samego przedmiotu obowiązkowego lub z tego samego przedmiotu dodatkowego
    oraz dla
    2) absolwentów, którzy przystępują do egzaminu maturalnego z tego samego przedmiotu dodatkowego, który w poprzednim roku lub w poprzednich latach zgłaszali w deklaracji, ale nie przystąpili do egzaminu maturalnego z tego przedmiotu.

    "Kolejny raz", o którym mowa powyżej oznacza „kolejny rok”. Przystąpienie do egzaminu w terminie głównym/dodatkowym oraz poprawkowym w tym samym roku jest traktowane jako przystąpienie do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu na danym poziomie jeden raz.

    Opłata za egzamin maturalny z każdego przedmiotu obowiązkowego i przedmiotu dodatkowego, zarówno w części ustnej, jak i w części pisemnej, na danym poziomie, wynosi 50 zł brutto. Opłata ta stanowi dochód budżetu państwa. Opłata nie podlega zwrotowi.

    Opłatę za egzamin maturalny wnosi się w terminie od 1 stycznia 2020 r. do 7 marca 2020 r. na rachunek bankowy - niewniesienie w tym terminie opłaty za egzamin maturalny skutkuje brakiem możliwości przystąpienia do tego egzaminu.

    W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko, opłacany przedmiot, oraz 5 ostatnich cyfr numeru PESEL.

    Opłatę za egzamin należy dokonywać na konto Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku: 
    NBP O/O Gdańsk 94 1010 1140 0170 7922 3100 0000

    Szczegółowe informacje na temat opłat za egzamin maturalny znajdują się w Informacji o sposobach organizacji i przeprowadzania egzaminu maturalnego … w roku szkolnym 2019/2020… (sekcja 18, str. 95, Opłata za egzamin maturalny).

    W przypadku wątpliwości czy absolwent powinien dokonać opłaty za egzamin maturalny z danego przedmiotu, należy skontaktować się ze szkołą macierzystą.

    • Lista projektów zakwalifikowanych do etapu głosowania - pobierz

    Głosowanie klas na projekty odbędzie się od 27.01.2020 do 07.02.2020 r.

  • UWAGA

  • {phocagallery view=category|categoryid=1149|imageid=29917|float=left}

    W ostatni dzień zajęć przed świąteczno-noworoczną przerwą uczestniczyliśmy w finale przygotowań klas do występu w szkolnym konkursie wspólnego śpiewania kolęd. Dziękujemy wszystkim uczestnikom którzy odważyli się publicznie wystąpić i wprowadzić nas w radosny  świąteczny nastrój:

    • Organizacja i przeprowadzanie egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie Formuła 2012 i Formuła 2017 - Sesja 1.: styczeń – luty 2020 r. - pobierz
  • {phocagallery view=category|categoryid=1036|imageid=26920|float=left}

    Dzisiaj wzięliśmy udział w warsztatach organizowanych przez Fundację Inspirujące Przykłady (uczniowie klasy III TL oraz dwóch chłopców z klasy II TL).

  • {phocagallery view=category|categoryid=1035|imageid=26892|float=left}

    W dniach 17-18 stycznia 2019 nasi uczniowie z kl.3TM po raz pierwszy przystąpili do egzaminu kwalifikacji M20 z części praktycznej. W obecności egzaminatora, przewodniczącego oraz asystenta technicznego zdający wykonywali określony detal metodą obróbki skrawaniem. Najwięcej trudności sprawiała im prawidłowa interpretacja dokumentacji technologicznej.

  • 24 stycznia 2019 r. pani Mirosława Klas, wykładowca Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni, wygłosiła wykład „Zawód spedytor”.

    Następnie, po krótkim występie artystycznym i poczęstunku przygotowanym przez uczniów klasy 2bK i panią Annę Zwierską-Dampc, odbył się konkurs logistyczny z języka angielskiego. Polegał on na rozwiązaniu w parach różnego rodzaju zadań w języku angielskim o tematyce logistycznej.

    link do filmu:https://www.youtube.com/watch?v=T4-1IPs5dHA

  • Kochani, już teraz pragniemy podziękować za dar serca dla Bezdomnych z Rumi. Dary, które zostały złożone, zostały częściowo zawiezione przez Panią Asię Antkowiak-Reglińską do Wioski Dobra w niedzielę, 20 stycznia.

    AKCJA ZOSTAJE PRZEDŁUŻONA
    DO FERII ZIMOWYCH!!!

    Ale nadto potrzeba rękawiczek.

  • {phocagallery view=category|categoryid=1031|imageid=26773|float=left}

    W czwartek 17 stycznia w Zespole Szkół nr 1 we Władysławowie po raz pierwszy odbyły się Powiatowe Mistrzostwa Nauczycieli Szkół Podstawowych, Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych w badmintonie drużynowym zorganizowane przez POSM w Pucku.

    W zawodach startowały zespoły złożone z 2 zawodników (oraz 1 rezerwowy). Trzeba przyznać, że reprezentacje szkół były rzeczywiście dobrze przygotowane do gry i składały się prawie wyłącznie z nauczycieli wf-u, stąd też poziom był wysoki i nie przypominał rekreacyjnej gry na plaży czy przy ogrodowym grillu.

  • {phocagallery view=category|categoryid=875|imageid=22193|float=left}

    Dnia 15 STYCZNIA 2019r. uczniowie klasy IIC odwiedzili pensjonariuszy  Domu Seniora – Hilaris w Pucku

    Korzystając z faktu, że  jest to czas kolędowania młodzież zaprezentowała krótki program artystyczny, deklamując wiersze oraz składając życzenia, które wywołały u obserwatorów wielkie wzruszenie i radość. Pensjonariusze entuzjastycznie reagowali na występ, nagradzali uczniów brawami i przyłączali się do śpiewania. Pod koniec wizyty uczniowie wręczyli własnoręcznie wykonane pierniczki  z życzeniami wszelkiej pomyślności w ciągu całego roku 2019.

  • Uwaga!

    Termin akcji: 14.01.2019 r. – 01.02.2019 r.

    Miejsce akcji: PCKZiU w Pucku
    (mniejsze gabarytowo elektrośmieci zostawiamy w szatni szkolnej w wyznaczonym miejscu, większe – naprzeciw wejścia do szatni)

    Korzyści:

    • uczniowie uczestniczący w akcji otrzymają pochwały,
    • jeśli zbierzemy dużo elektrośmieci szkoła zyska sprzęt sportowy lub biurowy,
    • robimy coś dobrego dla środowiska!!!

     

  • {phocagallery view=category|categoryid=1030|imageid=26715|float=left}

    Dzisiaj nasz wokalista Łukasz Krepel wziął udział w warsztatach wokalnych i jednocześnie ostatnich przygotowaniach do wielkiego finału Powiatowego Festiwalu Piosenki Bursztynowe Klucze.

  • Szkolny klub wolontariatu zaprasza do udziału w akcji pomocy dla ludzi bezdomnych!

    Nowy Rok – nowe działania! Prosimy o włączenie się do akcji, która wspiera podopiecznych WIOSKI DOBRA z Rumi! Wioska Dobra to przedsięwzięcie zapoczątkowane przez Siostry Salezjanki z Rumi, które w każdą niedzielę dzięki wolontariuszom zapraszają bezdomnych o godzinie 15.00 na gorącą zupę, drobny poczęstunek. W tym dniu przekazywane są także konserwy czy chemia kosmetyczna, które pozwalają przetrwać. Wszystkie dary zbierane są wśród ludzi dobrej woli. Każdy może włączyć się do szczytnej akcji i sprawić, by przetrwanie zimy stało się choć trochę łatwiejsze.

  • Kilkoro – obdarzonych talentem artystycznym – uczniów naszej szkoły wzięło udział w konkursie graficznym organizowanym przez Starostwo Powiatowe w Pucku pt. „Dlaczego moja szkoła jest wyjątkowa?”. 31 grudnia 2018 roku poznaliśmy zwycięzcę konkursu oraz osoby wyróżnione.

    Z naszej szkoły wyróżniona została praca Hani Marzejon z klasy I TE.

    Haniu, gratulujemy!!!

  • {phocagallery view=category|categoryid=1029|imageid=26712|float=left}
    W poniedziałek 17.12.2018 roku odbyły się Mistrzostwa Szkoły w Koszykówkę Dziewcząt. Do zawodów zgłosiło się 5 drużyn. Turniej rozegrano systemem "każdy z każdym".
    Niepokonana okazała się drużyna kl.IV TL i III TŻ w składzie:
    1. Magrian Sandra
    2. Waśkowska Alicja
    3. Stencel Martyna
    4. Bieszk Julia
    5. Burclaf Anna
  • {phocagallery view=category|categoryid=878|imageid=22287|float=left}

    Jakie macie sposoby na długie zimowe wieczory? Szkolne Koło Filmowe poleca obejrzeć dobry film, no może dwa albo jeśli wolicie, kilka w jedną noc!

    Młodzież z naszej szkoły spotkała się na Nocy Filmowej, która odbyła się z 26 na 27 stycznia i trwała od 20.00 do 6.00 rano. Niezły początek ferii okrasiliśmy dobrym światowym kinem, przekąskami, świetnym humorem i wspólnym towarzystwem. Nic nie integruje bardziej, jak dyskusja na poziomie, babeczki upieczone przez Kacpra (dziękujemy!) i pyszna herbatka z cytryną.

  • {phocagallery view=category|categoryid=876|imageid=22264|float=left}

    W dniu 19 stycznia 2018 r. w hali POSM w Pucku odbył się uroczysty Finał Konkursu Piosenki Bursztynowe Klucze 2018.

    W ścisłej czołówce 16 finalistów znalazł się nasz uczeń Łukasz Krepel, który pod kierunkiem pani Moniki Wołoszyk zajął zaszczytne 3 miejsce wykonaniem piosenki Grzegorza Hyży - Pod wiatr i w finałowej walce zmierzył się z weteranami którzy nie po raz pierwszy brali udział w tym konkursie.

    Jako nagrodę otrzymał profesjonalny mikrofon oraz piękną bursztynową statuetkę.

    Linki do filmów:

    https://youtu.be/Zep1hIS7C6Y - cały film

    https://www.youtube.com/watch?v=T8HfC9sMCWw - wystep Łukasza

  • w ramach projektu „Programy motywacyjne dla uczniów pomorskich szkół zawodowych” realizowanego przez Samorząd Województwa Pomorskiego zostały ogłoszone cztery konkursy organizowane dla uczniów szkół zawodowych z obszaru województwa pomorskiego w ramach następujących branż kluczowych:
    - ICT i elektronika,
    - Transport, logistyka i motoryzacja,
    - Turystyka, sport i rekreacja,
    - Budownictwo.

    Prace składane na konkurs będą przygotowywane przez zespoły złożone od 3 do 5 uczniów.

    Prace należy przygotować metodą projektu edukacyjnego z tematyki dotyczącej kształcenia zawodowego w danej branży kluczowej.

    Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursach.

  • {phocagallery view=category|categoryid=869|imageid=22094|float=left}

    Starostwo Powiatowe w Pucku organizuje konkurs pt. „Dlaczego moja szkoła jest wyjątkowa?”. Pragniemy zachęcić wszystkich uczniów do udziału! Organizator przygotował nagrody dla uczestników. Pierwszy etap odbędzie się w naszej szkole, zatem już dziś podajemy Wam szczegóły:

  • Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego organizują wycieczkę dla chętnych uczniów naszej szkoły do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.

  • Samorząd Uczniowski zachęca wszystkich uczniów i nauczycieli, by we wtorek 23 stycznia 2018 r. na 4 godzinie lekcyjnej cała nasza szkoła pogrążyła się w CZYTANIU…

  • {phocagallery view=category|categoryid=875|imageid=22191|float=left}

    15 stycznia 2018 r. uczniowie naszej szkoły w składzie: Agnieszka Kowalewska, Monika Szweda, Alicja Wróbel, Radosław Wróbel, Łukasz Krepel i Ryszard Sadłowski pod opieką p. Moniki Wołoszyk i p. Anny Nowak odwiedzili mieszkańców Domu Seniora „Hilaris” w Pucku.

    W przesympatycznej, ciepłej atmosferze młodzież zaprosiła do wysłuchania pastorałek i refleksji na temat Świąt Bożego Narodzenia oraz do wspólnego kolędowania. Występ uczniów spotkał się z ogromnym aplauzem mieszkańców a także pracowników „Hilarisu”.

  • {phocagallery view=category|categoryid=871|imageid=22140|float=left}

    Zapraszamy naszych uczniów na

    X Galę Finałową Powiatowego Festiwalu Piosenki

    BURSZTYNOWE KLUCZE 


    która odbędzie się w piątek 19 stycznia o godz. 17.00
    w hali sportowej POSM przy LO w Pucku 

    Będzie gorąco!

    W taneczny klimat przeniosą Was finaliści X edycji konkursu Bursztynowe Klucze. Do szczęśliwej szesnastki wybranej spośród 60 uczestników dostał się nasz uczeń Łukasz Krepel z klasy I TŻ, więc nie może Was tu zabraknąć!

    {phocagallery view=category|categoryid=871|imageid=22179|float=left}

     

    Gwiazdą Wieczoru będzie gość specjalny - jedna z finalistek The Voice of Poland - Anna Karwan !!!

  • {phocagallery view=category|categoryid=870|imageid=22131|float=left}

    W dniu 19.12.2017 r w Sali Filharmonii Gdańskiej odbyła się Gala Stypendialna, podczas której przyznano stypendia finansowane ze środków europejskich uczniom uzdolnionym w zakresie przedmiotów zawodowych. Były wśród nich nasze uczennice:

    Oliwia Białk i Anna Dampc z kl. IV technikum Ekonomicznego oraz Paulina Sahs z kl. III Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych.

    Serdecznie gratulujemy stypendystkom

    {phocagallery view=category|categoryid=870|limitstart=0|limitcount=0}

  • {phocagallery view=category|categoryid=869|imageid=22088|float=left}

    Dzisiaj uczniowie klasy II TL wzięli udział w szkoleniu „Efekt byczego bicza i kanban w łańcuchu dostaw”. Szkolenie to zostało przeprowadzone przez Pana Łukasza Gołębiewskiego oraz Panią Monikę Wieczorkowską z firmy szkoleniowej LeanQ Team Sp. z o.o. w ramach współpracy nawiązanej w ubiegłym roku szkolnym.

  • Wiedza Edukacja Rozwój Pucki Oksford

    OGŁOSZENIE WYNIKÓW REKRUTACJI UCZESTNIKÓW 
    PROJEKTU ERASMUS+

    Projekt o numerze 2016-1-PL01-KA102-024577 
    pt.: Kulinarne wariacje na temat kuchni włoskiej” ,
    współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków europejskiego funduszu społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu
    „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”
    .

  • uwagaWYJAZD DO BOLESŁAWOWA
    KKZ ROLNIK R.3

    23.01.2017R. (poniedziałek) o godz. 8:00 zbiórka przed budynkiem „C”.
    Zbiórka w Bolesławowie ok.10:00 - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego, Bolesławowo 15.



  • zakoZakończenie roku szkolnego dla Klasy II BHP odbędzie się 28.01.2017r.(sobota) o godz.10:00.
  • uwaga Spotkanie organizacyjne słuchaczy Nowego Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego odbędzie się 28.01.2017r. (sobota) godz. 11:00 Budynek „C”

    • Opiekun Medyczny Z.4
    • Rolnik R.3
  • ZGODNIE Z PLANEM PRACY SZKOŁY

  • {phocagallery view=category|categoryid=360|imageid=9551|float=left}

    W ramach współpracy z naszą Szkołą, 5 stycznia 2017 roku p. dr inż. Joanna Czerska, Dyrektor Merytoryczny firmy LeanQ Team, przeprowadziła Warsztat szkoleniowy „System ssący w łańcuchu dostaw i produkcji”. W ramach tego szkolenia uczniowie klasy II TL rozegrali grę Kanban – Schreiben®.

    Jako gracze, wcielając się w role takie jak: Klient, Planista, Produkcja, Zaopatrzenie i Dostawcy, mieli możliwość spojrzeć na cały proces realizacji zlecenia.

  • {phocagallery view=category|categoryid=268|imageid=7769|float=left}Prezentujemy pierwsze konkretne efekty pracy naszych szkutników, którzy od września ubiegłego roku poznają elementy teorii i praktyki prac szkutniczych prowadzonych w naszej nowoczesnej Pracowni Szkutniczej.

    W ramach zajęć koła szkutniczego uczniowie klas technikalnych pod kierunkiem prowadzącego zajęcia wykonywania i naprawy elementów urządzeń jednostek pływających Pana Marka Lieder wykonują nowe knagi czyli metalowe elementy wyposażenia łodzi służące do mocowania linek cumowniczych. Uczniowie w ramach innowacji sporządzają je ze stali nierdzewnej . Pierwotnie zamontowane knagi na jednostkach są z tworzyw sztucznych, w związku z tym charakteryzują się mniejszą trwałością.

  • Małgosia Barnett i Monika Hallmann wzięły udział w Olimpiadzie Wiedzy Ekonomicznej. Olimpiada jest organizowana przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne od 1987 r. Jest to zadanie zlecone przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
    Były to jedyne reprezentantki powiatu puckiego w tej prestiżowej olimpiadzie, w której biorą udział szczególnie uczniowie z liceów ogólnokształcących, szczególnie trójmiejskich np. słynnych gdyńskiej i gdańskiej trójki.

  • W ten magiczny czas....

    koldowanie

    Już tradycją naszej szkoły stało się wspólne kolędowanie naszych uczniów z pensjonariuszami Domu Pomocy Społecznej w PUCKU i Domu Seniora HILARIS.

    18 grudnia 2015 roku uczennice klasy IITE ,uczeń klasy I b wraz z Dyrektorem szkoły p.Jarosławem Lis i koordynatorkami projektu p.Joanną Renusz i p. Kariną Mazurek- Błażejewską udały sie do placówek,aby umilić podopiecznym przedświąteczny czas.

  • {phocagallery view=category|categoryid=267|imageid=7706|float=left}

    W ostatnim dniu przed przerwą świąteczną odbył się przegląd kolęd i piosenek świątecznych. Organizatorzy jeszcze w listopadzie zwrócili się do wszystkich klas w szkole z prośbą o przygotowanie jednego utworu o tematyce świątecznej.

    Przedsięwzięcie udało się! Klasy, które zdecydowały się wystąpić zrobiły to doskonale.

  • {phocagallery view=category|categoryid=184|imageid=4931|float=left}Dnia 23 stycznia 2015 r.  w pracowni przedmiotów zawodowych PCKZiU odbyła się część praktyczna egzaminu kwalifikacyjnego (M.20 -  Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi).

    W egzaminie uczestniczyli uczniowie klasy III Technikum mechanicznego.

  • slonPo grudniowych ćwiczeniach dotyczących nakrywania stołów świątecznych, przyszedł czas na zajęcia związane z pracami hotelowej służby pięter. Uczniowie Technikum hotelarskiego składali ręczniki w wybrane przez siebie kształty.

    Oglądając zamieszczone poniżej zdjęcia, łatwo domyślić się można, że goście, których niewątpliwie ucieszyłby taki widok na łóżku hotelowym, to przede wszystkim rodziny z dziećmi i nowożeńcy.

  • fotolia 48772063.600Przypominamy, że zgodnie z „Procedurami organizowania i przeprowadzania egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2014/2015” termin złożenia deklaracji ostatecznej mija

    7 lutego 2015 r.

    Po tym terminie nie ma już możliwości dokonywania zmian w deklaracji dotyczących wyboru przedmiotów i poziomu egzaminów (z wyjątkiem laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych) oraz tematu do części ustnej egzaminu z języka polskiego. W przypadku niezłożenia deklaracji ostatecznej z dniem 8 lutego 2015 r. deklaracja wstępna staje się deklaracją ostateczną.

  • ZEBRANIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

     

        Zapraszamy przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego:

    Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego: Małgorzata Barnett III TE

    Zastępca: Marta Bizewska IV TŻ

    Sekretarz: Natalia Hoge III TI

    Członek: Monika Hallmann III TE

    Członek: Nikola Tomczak IV TH

    Członek: Maciej Gaffke IV TK

    Członek: Patryk Adrian II TE

    Członek: Julia Cieślik I TE

    Członek: Mateusz Bolda I TL

    Członek: Mikołaj Kwidziński I bk

     

    na zebranie, które odbędzie się 20 stycznia 2014 roku (wtorek) o godz. 9.35. Zbiórka przed pokojem nauczycielskim w budynku A.

     

    Opiekunowie SU

  • koniec rokuDnia 09 stycznia 2015 roku odbyło się uroczyste rozdanie świadectw Szkoły Policealnej dla Dorosłych kształcącej w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Życzymy naszym absolwentom powodzenia na egzaminie zawodowym.

    {phocagallery view=category|categoryid=180|limitstart=0|limitcount=0}

  • wywiadowka.gifZapraszamy rodziców w dniu 14 stycznia 2014 na spotkania z wychowawcą i nauczycielami w godzinach 15:30 - 17:30. Harmonogram spotkań (pobierz)

  • kp1Szkolny konkurs przedsiębiorczości rozstrzygnięty!!!

     

    16 grudnia 2014 rozstrzygnęliśmy konkurs przedsiębiorczości dla zasadniczych szkół zawodowych. W konkursie udział wzięło 60 uczniów z pierwszej i drugiej klasy szkoły zawodowej. Konkurs polegał na napisaniu projektu związanego z założeniem własnej działalności gospodarczej. Uczniowie musieli wykazać się znajomością etapów zakładania działalności gospodarczej, dokonać analizę SWOT tego projektu oraz przedstawić plan finansowy. Organizatorzy konkursu za najlepsze prace uznali:

     

    I   miejsce - Patrycja Mikołajczyk z klasy I bk za projekt "Kuchnia krajów całego świata"

    II  miejsce - Dawid Kuchnowski z klasy II c za projekt "Zakład Ślusarski"

    III miejsce - Bartłomiej Dettlaff z klasy II c za projekt "Zakład dekarski"

     

    Gratulujemy serdecznie nagrodzonym uczestnikom i życzymy sukcesów w nauce i realizacji swoich marzeń.

     

    Maja Dziekońska

     

  • koniec rokuZakończenie zajęć i rozdanie świadectw ukończenia szkoły dla klasy II BHP odbędzie się 9.01.2015r. (piątek) o godzinie 16.00 w budynku C.

    Zapraszamy!!

  • PLAN lekcjoOd 03 luty 2014r. ( poniedziałek) zmiana planu lekcji. Plan jest dostępny na stronie www szkoły. Proszę o sprawdzenie ostatecznej wersji planu lekcji w piątek (31.01.2014r).

  •  

    PRZYGOTOWANIA DO STUDNIÓWKI

     

    P1040752                W dniu 16 stycznia 2014r. Maturzyści zaczęli wspólnie stroić swoją salę, na której już w piątek 17 stycznia 2014 rozpoczną swoją studniówkę. Przygotowania idą pełną parą. Każdy z zaangażowaniem poświęcał swój wolny czas na przygotowanie sali. Bawili się przy tym świetnie, dobre nastroje dopisywały przy dźwiękach muzyki. A teraz czekają z niecierpliwością na najważniejszy wieczór każdego maturzysty.

     

     

     

  • Facebook logo

    DRODZY UCZNIOWIE, SŁUCHACZE I RODZICE!!!

     

    Przypominamy Wam o naszym profilu na Facebook pod adresem:

    www.facebook.com/pckziu

     

    Zamieszczone są tam aktualne ogłoszenia jak i wydarzenia z życia szkoły.

    Tak więc:

    facebook

  •  

    I MISTRZOSTWA WIEDZY KOMPUTEROWEJ

    Logo konkursuPragniemy poinformować o zbliżającym się terminie
    I Mistrzostw Wiedzy Komputerowej
    organizowanych przez
     Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego w Pucku.

                  W konkursie biorą udział zespoły 2-osobowe reprezentujące daną klasę Technikum Informatycznego wywołane w drodze eliminacji wewnątrzklasowych. Warunkiem uczestnictwa w Zawodach jest pisemne zgłoszenie przez opiekuna zespołu (nauczyciela przedmiotów zawodowych informatycznych) listy zawodników do 17 stycznia 2014 roku na adres hanbrz@op.pl lub osobiście w sali 41 B w budynku A.

     

  •  

    {phocagallery view=category|categoryid=91|imageid=2290|float=left}W dniach 5-6 grudnia 2013r. odbył się II – okręgowy etap XVI Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Żywności. Nasza reprezentacja wyłoniona w eliminacjach październikowych w składzie Maciej Kolmetz, Grzegorz Nikrandt, Patrycja Peplińska, Krystian Talaśka przygotowana przez dr Grzegorza Pałuckiego spisała się znakomicie. Grzegorz zajął II, a Maciej III miejsce w okręgu pomorskim i zachodniopomorskim.  

  •  

    WP 20131218 009
    Uczniowie Powiatowego Centrum Kształcenia  Zawodowego i Ustawicznego w Pucku wykonali kartki i stroiki bożonarodzeniowe, które zostały przekazane dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Pucku.

     

     

     

    Z podziękowaniami oraz życzeniami wszystkiego co najlepsze w każdym dniu 2014 roku.

    A. Nowak

    J. Renusz

  • W dniu 15 stycznia 2014r. (środa):uwaga-ważne-logo

    o godzinie 14:10 w budynku C odbędzie się Rada Pedagogiczna.                                             

    o godzinie 16:00 – spotkania z rodzicami w budynku A ( PUCK)
    o godzinie 17:00 - spotkania z rodzicami w budynku B ( RZUCEWO)                                       

    o godzinie 17:30 - spotkanie Rady Rodziców w budynku C (PUCK)                  

    Lekcje w tym dniu będą trwać 30 minut i odbędą się według następującego harmonogramu:

    1.   8:00 – 8:30

    2.   8:35 – 9:05

    3.   9:10 – 9:40

    4.   9:45 – 10:15

    5.   10:20 – 10:50

    6.   10:55 – 11:25

    7.   11:30 – 12:00

    8.   12:05 - 12:35

    9.   12:40 – 13:10

    10.   13:15 – 13:45

  • W dniu 15 stycznia 2014r. (środa):uwaga-ważne-logo

    o godzinie 14:10 w budynku C odbędzie się Rada Pedagogiczna.                                             

    o godzinie 16:00 – spotkania z rodzicami w budynku A ( PUCK)
    o godzinie 17:00 - spotkania z rodzicami w budynku B ( RZUCEWO)                                       

    o godzinie 17:30 - spotkanie Rady Rodziców w budynku C (PUCK)                  

    Lekcje w tym dniu będą trwać 30 minut i odbędą się według następującego harmonogramu:

    1.   8:00 – 8:30

    2.   8:35 – 9:05

    3.   9:10 – 9:40

    4.   9:45 – 10:15

    5.   10:20 – 10:50

    6.   10:55 – 11:25

    7.   11:30 – 12:00

    8.   12:05 - 12:35

    9.   12:40 – 13:10

    10.   13:15 – 13:45

     

  •  W dniu 15 stycznia 2014r. (środa):uwaga-ważne-logo

    o godzinie 14:10 w budynku C odbędzie się Rada Pedagogiczna.                                             

    o godzinie 16:00 – spotkania z rodzicami w budynku A ( PUCK) - Harmonogram
    o godzinie 17:00 - spotkania z rodzicami w budynku B ( RZUCEWO)                                       

    o godzinie 17:30 - spotkanie Rady Rodziców w budynku C (PUCK)                  

    Lekcje w tym dniu będą trwać 30 minut i odbędą się według następującego harmonogramu:

    1.   8:00 – 8:30

    2.   8:35 – 9:05

    3.   9:10 – 9:40

    4.   9:45 – 10:15

    5.   10:20 – 10:50

    6.   10:55 – 11:25

    7.   11:30 – 12:00

    8.   12:05 - 12:35

    9.   12:40 – 13:10

    10.   13:15 – 13:45

     

  • flaga ue

    UWAGA UCZNIOWIE I SŁUCHACZE!

             Pan Poseł Kazimierz Plocke wspólnie z Posłem do Parlamentu Europejskiego Jarosławem Wałęsą zorganizowali konkurs na temat Unii Europejskiej dla uczennic i uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz klas III gimnazjum z terenu powiatu puckiego.

     

    Do wygrania 3 wycieczki do Brukseli oraz 6 do Warszawy!!!!

     

    Bardzo liczymy na Wasze zainteresowanie i zaangażowanie.


    Pani Wicedyrektor Mariola Włudzik oraz Pan Rafał Wochna służą pomocą odnośnie części technicznej wykonania pracy jak i wiedzy merytorycznej na temat Unii Europejskiej. 

    Termin zgłaszania uczestników - do 17 stycznia. 

    Do 7 lutego można przesyłać prace konkursowe na adres kazimierz@plocke.pl lub dostarczyć w wersji elektronicznej do biura poselskiego w Krokowej, ul. Żarnowiecka 7.

    Dnia 14 lutego, godz. 13.00 nastąpi prezentacja najlepszych prac, ogłoszenie wyników i wręczenie nagród.

    Dokumenty do pobrania:

    Regulamin konkursu

     

  • uwagaPODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – P. KOŻUCH – 07.01.2014 R. – 14:00

    J. POLSKI- P. ZBOIŃSKA- 08.01.2014 R-15:00

    MATEMATYKA – P. SARNECKA- 08.01.2014R-15:00

    GEOGRAFIA – P. WIDERSKI – 8.01.2014R – 15:00

    J. ANGIELSKA – P. ŻYGADŁO – 08. 01. 2014R. -13:30

     

Kariera Z Wiatrem Logo


01 znak podstawowy kolor biale tlo

poznaj polske

polski lad 2


Nauka z Energią V

PGE ej


Szukasz pomocy

bip logo pomn1 grad

ankieta

Erasmus+ PO WER

Erasmus dla logistyków i informatyków

MicrosoftImagine

Szkoły Puck Technikum Informatyczne NetAcad partner logo

Partnerzy szkoły

Powiat Pucki. Herb

logo wsb pion

PR

logo Ateneum

logo wsaib

LOGO SANS

Office 365 logo

Ciekawe strony

cke logo