Filtr
  • gra miejska


  • Wykłady TransEdu w PCKZiU

    Dzisiaj panie Lucyna Szierok i Lucyna Strzoda z Trans.eu Group S.A. przyjechały z wykładem i warsztatami. Panie opwiadziały uczniom o oczekiwaniach pracodawców wobec przyszłych logistyków. W wykładzie wzięli udział uczniowie klas I TLp i II TL.

    Po wykładzie uczniowie klasy II wcielili się w przewoźników i spedytorów podczas gry karcianej. Negocjowali jak najkorzystniejsze kontrakty. Jak co roku, dla najlepszych przewidziane były nagrody.

    Następnie poznali aplikację Goodloading optymalizującą wykorzystanie przestrzeni ładunkowej.

  • Aktualizacja: 2020-01-03

    Szanowni Państwo,

    zgodnie z art. 44zzq ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (tekst jedn. Dz.U. z 2019 roku poz. 1481 z późn. zm.) egzamin maturalny z każdego przedmiotu obowiązkowego i przedmiotu dodatkowego na danym poziomie, zarówno w części ustnej, jak i w części pisemnej, jest odpłatny dla:

    1) absolwentów, którzy po raz trzeci i kolejny przystępują do egzaminu maturalnego z tego samego przedmiotu obowiązkowego lub z tego samego przedmiotu dodatkowego
    oraz dla
    2) absolwentów, którzy przystępują do egzaminu maturalnego z tego samego przedmiotu dodatkowego, który w poprzednim roku lub w poprzednich latach zgłaszali w deklaracji, ale nie przystąpili do egzaminu maturalnego z tego przedmiotu.

    "Kolejny raz", o którym mowa powyżej oznacza „kolejny rok”. Przystąpienie do egzaminu w terminie głównym/dodatkowym oraz poprawkowym w tym samym roku jest traktowane jako przystąpienie do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu na danym poziomie jeden raz.

    Opłata za egzamin maturalny z każdego przedmiotu obowiązkowego i przedmiotu dodatkowego, zarówno w części ustnej, jak i w części pisemnej, na danym poziomie, wynosi 50 zł brutto. Opłata ta stanowi dochód budżetu państwa. Opłata nie podlega zwrotowi.

    Opłatę za egzamin maturalny wnosi się w terminie od 1 stycznia 2020 r. do 7 marca 2020 r. na rachunek bankowy - niewniesienie w tym terminie opłaty za egzamin maturalny skutkuje brakiem możliwości przystąpienia do tego egzaminu.

    W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko, opłacany przedmiot, oraz 5 ostatnich cyfr numeru PESEL.

    Opłatę za egzamin należy dokonywać na konto Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku: 
    NBP O/O Gdańsk 94 1010 1140 0170 7922 3100 0000

    Szczegółowe informacje na temat opłat za egzamin maturalny znajdują się w Informacji o sposobach organizacji i przeprowadzania egzaminu maturalnego … w roku szkolnym 2019/2020… (sekcja 18, str. 95, Opłata za egzamin maturalny).

    W przypadku wątpliwości czy absolwent powinien dokonać opłaty za egzamin maturalny z danego przedmiotu, należy skontaktować się ze szkołą macierzystą.

    • Lista projektów zakwalifikowanych do etapu głosowania - pobierz

    Głosowanie klas na projekty odbędzie się od 27.01.2020 do 07.02.2020 r.

  • UWAGA

  • {phocagallery view=category|categoryid=1149|imageid=29917|float=left}

    W ostatni dzień zajęć przed świąteczno-noworoczną przerwą uczestniczyliśmy w finale przygotowań klas do występu w szkolnym konkursie wspólnego śpiewania kolęd. Dziękujemy wszystkim uczestnikom którzy odważyli się publicznie wystąpić i wprowadzić nas w radosny  świąteczny nastrój:

  • {phocagallery view=category|categoryid=1036|imageid=26920|float=left}

    Dzisiaj wzięliśmy udział w warsztatach organizowanych przez Fundację Inspirujące Przykłady (uczniowie klasy III TL oraz dwóch chłopców z klasy II TL).

  • {phocagallery view=category|categoryid=1035|imageid=26892|float=left}

    W dniach 17-18 stycznia 2019 nasi uczniowie z kl.3TM po raz pierwszy przystąpili do egzaminu kwalifikacji M20 z części praktycznej. W obecności egzaminatora, przewodniczącego oraz asystenta technicznego zdający wykonywali określony detal metodą obróbki skrawaniem. Najwięcej trudności sprawiała im prawidłowa interpretacja dokumentacji technologicznej.

  • 24 stycznia 2019 r. pani Mirosława Klas, wykładowca Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni, wygłosiła wykład „Zawód spedytor”.

    Następnie, po krótkim występie artystycznym i poczęstunku przygotowanym przez uczniów klasy 2bK i panią Annę Zwierską-Dampc, odbył się konkurs logistyczny z języka angielskiego. Polegał on na rozwiązaniu w parach różnego rodzaju zadań w języku angielskim o tematyce logistycznej.

    link do filmu:https://www.youtube.com/watch?v=T4-1IPs5dHA

  • Kochani, już teraz pragniemy podziękować za dar serca dla Bezdomnych z Rumi. Dary, które zostały złożone, zostały częściowo zawiezione przez Panią Asię Antkowiak-Reglińską do Wioski Dobra w niedzielę, 20 stycznia.

    AKCJA ZOSTAJE PRZEDŁUŻONA
    DO FERII ZIMOWYCH!!!

    Ale nadto potrzeba rękawiczek.

  • {phocagallery view=category|categoryid=1031|imageid=26773|float=left}

    W czwartek 17 stycznia w Zespole Szkół nr 1 we Władysławowie po raz pierwszy odbyły się Powiatowe Mistrzostwa Nauczycieli Szkół Podstawowych, Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych w badmintonie drużynowym zorganizowane przez POSM w Pucku.

    W zawodach startowały zespoły złożone z 2 zawodników (oraz 1 rezerwowy). Trzeba przyznać, że reprezentacje szkół były rzeczywiście dobrze przygotowane do gry i składały się prawie wyłącznie z nauczycieli wf-u, stąd też poziom był wysoki i nie przypominał rekreacyjnej gry na plaży czy przy ogrodowym grillu.

  • {phocagallery view=category|categoryid=875|imageid=22193|float=left}

    Dnia 15 STYCZNIA 2019r. uczniowie klasy IIC odwiedzili pensjonariuszy  Domu Seniora – Hilaris w Pucku

    Korzystając z faktu, że  jest to czas kolędowania młodzież zaprezentowała krótki program artystyczny, deklamując wiersze oraz składając życzenia, które wywołały u obserwatorów wielkie wzruszenie i radość. Pensjonariusze entuzjastycznie reagowali na występ, nagradzali uczniów brawami i przyłączali się do śpiewania. Pod koniec wizyty uczniowie wręczyli własnoręcznie wykonane pierniczki  z życzeniami wszelkiej pomyślności w ciągu całego roku 2019.

  • Uwaga!

    Termin akcji: 14.01.2019 r. – 01.02.2019 r.

    Miejsce akcji: PCKZiU w Pucku
    (mniejsze gabarytowo elektrośmieci zostawiamy w szatni szkolnej w wyznaczonym miejscu, większe – naprzeciw wejścia do szatni)

    Korzyści:

    • uczniowie uczestniczący w akcji otrzymają pochwały,
    • jeśli zbierzemy dużo elektrośmieci szkoła zyska sprzęt sportowy lub biurowy,
    • robimy coś dobrego dla środowiska!!!

     

  • {phocagallery view=category|categoryid=1030|imageid=26715|float=left}

    Dzisiaj nasz wokalista Łukasz Krepel wziął udział w warsztatach wokalnych i jednocześnie ostatnich przygotowaniach do wielkiego finału Powiatowego Festiwalu Piosenki Bursztynowe Klucze.

  • Szkolny klub wolontariatu zaprasza do udziału w akcji pomocy dla ludzi bezdomnych!

    Nowy Rok – nowe działania! Prosimy o włączenie się do akcji, która wspiera podopiecznych WIOSKI DOBRA z Rumi! Wioska Dobra to przedsięwzięcie zapoczątkowane przez Siostry Salezjanki z Rumi, które w każdą niedzielę dzięki wolontariuszom zapraszają bezdomnych o godzinie 15.00 na gorącą zupę, drobny poczęstunek. W tym dniu przekazywane są także konserwy czy chemia kosmetyczna, które pozwalają przetrwać. Wszystkie dary zbierane są wśród ludzi dobrej woli. Każdy może włączyć się do szczytnej akcji i sprawić, by przetrwanie zimy stało się choć trochę łatwiejsze.

  • Kilkoro – obdarzonych talentem artystycznym – uczniów naszej szkoły wzięło udział w konkursie graficznym organizowanym przez Starostwo Powiatowe w Pucku pt. „Dlaczego moja szkoła jest wyjątkowa?”. 31 grudnia 2018 roku poznaliśmy zwycięzcę konkursu oraz osoby wyróżnione.

    Z naszej szkoły wyróżniona została praca Hani Marzejon z klasy I TE.

    Haniu, gratulujemy!!!

  • {phocagallery view=category|categoryid=1029|imageid=26712|float=left}
    W poniedziałek 17.12.2018 roku odbyły się Mistrzostwa Szkoły w Koszykówkę Dziewcząt. Do zawodów zgłosiło się 5 drużyn. Turniej rozegrano systemem "każdy z każdym".
    Niepokonana okazała się drużyna kl.IV TL i III TŻ w składzie:
    1. Magrian Sandra
    2. Waśkowska Alicja
    3. Stencel Martyna
    4. Bieszk Julia
    5. Burclaf Anna
  • {phocagallery view=category|categoryid=878|imageid=22287|float=left}

    Jakie macie sposoby na długie zimowe wieczory? Szkolne Koło Filmowe poleca obejrzeć dobry film, no może dwa albo jeśli wolicie, kilka w jedną noc!

    Młodzież z naszej szkoły spotkała się na Nocy Filmowej, która odbyła się z 26 na 27 stycznia i trwała od 20.00 do 6.00 rano. Niezły początek ferii okrasiliśmy dobrym światowym kinem, przekąskami, świetnym humorem i wspólnym towarzystwem. Nic nie integruje bardziej, jak dyskusja na poziomie, babeczki upieczone przez Kacpra (dziękujemy!) i pyszna herbatka z cytryną.

  • {phocagallery view=category|categoryid=876|imageid=22264|float=left}

    W dniu 19 stycznia 2018 r. w hali POSM w Pucku odbył się uroczysty Finał Konkursu Piosenki Bursztynowe Klucze 2018.

    W ścisłej czołówce 16 finalistów znalazł się nasz uczeń Łukasz Krepel, który pod kierunkiem pani Moniki Wołoszyk zajął zaszczytne 3 miejsce wykonaniem piosenki Grzegorza Hyży - Pod wiatr i w finałowej walce zmierzył się z weteranami którzy nie po raz pierwszy brali udział w tym konkursie.

    Jako nagrodę otrzymał profesjonalny mikrofon oraz piękną bursztynową statuetkę.

    Linki do filmów:

    https://youtu.be/Zep1hIS7C6Y - cały film

    https://www.youtube.com/watch?v=T8HfC9sMCWw - wystep Łukasza

  • w ramach projektu „Programy motywacyjne dla uczniów pomorskich szkół zawodowych” realizowanego przez Samorząd Województwa Pomorskiego zostały ogłoszone cztery konkursy organizowane dla uczniów szkół zawodowych z obszaru województwa pomorskiego w ramach następujących branż kluczowych:
    - ICT i elektronika,
    - Transport, logistyka i motoryzacja,
    - Turystyka, sport i rekreacja,
    - Budownictwo.

    Prace składane na konkurs będą przygotowywane przez zespoły złożone od 3 do 5 uczniów.

    Prace należy przygotować metodą projektu edukacyjnego z tematyki dotyczącej kształcenia zawodowego w danej branży kluczowej.

    Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursach.

  • {phocagallery view=category|categoryid=869|imageid=22094|float=left}

    Starostwo Powiatowe w Pucku organizuje konkurs pt. „Dlaczego moja szkoła jest wyjątkowa?”. Pragniemy zachęcić wszystkich uczniów do udziału! Organizator przygotował nagrody dla uczestników. Pierwszy etap odbędzie się w naszej szkole, zatem już dziś podajemy Wam szczegóły:

  • Opiekunowie Samorządu Uczniowskiego organizują wycieczkę dla chętnych uczniów naszej szkoły do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.

  • Samorząd Uczniowski zachęca wszystkich uczniów i nauczycieli, by we wtorek 23 stycznia 2018 r. na 4 godzinie lekcyjnej cała nasza szkoła pogrążyła się w CZYTANIU…

  • {phocagallery view=category|categoryid=875|imageid=22191|float=left}

    15 stycznia 2018 r. uczniowie naszej szkoły w składzie: Agnieszka Kowalewska, Monika Szweda, Alicja Wróbel, Radosław Wróbel, Łukasz Krepel i Ryszard Sadłowski pod opieką p. Moniki Wołoszyk i p. Anny Nowak odwiedzili mieszkańców Domu Seniora „Hilaris” w Pucku.

    W przesympatycznej, ciepłej atmosferze młodzież zaprosiła do wysłuchania pastorałek i refleksji na temat Świąt Bożego Narodzenia oraz do wspólnego kolędowania. Występ uczniów spotkał się z ogromnym aplauzem mieszkańców a także pracowników „Hilarisu”.

  • {phocagallery view=category|categoryid=871|imageid=22140|float=left}

    Zapraszamy naszych uczniów na

    X Galę Finałową Powiatowego Festiwalu Piosenki

    BURSZTYNOWE KLUCZE 


    która odbędzie się w piątek 19 stycznia o godz. 17.00
    w hali sportowej POSM przy LO w Pucku 

    Będzie gorąco!

    W taneczny klimat przeniosą Was finaliści X edycji konkursu Bursztynowe Klucze. Do szczęśliwej szesnastki wybranej spośród 60 uczestników dostał się nasz uczeń Łukasz Krepel z klasy I TŻ, więc nie może Was tu zabraknąć!

    {phocagallery view=category|categoryid=871|imageid=22179|float=left}

     

    Gwiazdą Wieczoru będzie gość specjalny - jedna z finalistek The Voice of Poland - Anna Karwan !!!

  • {phocagallery view=category|categoryid=870|imageid=22131|float=left}

    W dniu 19.12.2017 r w Sali Filharmonii Gdańskiej odbyła się Gala Stypendialna, podczas której przyznano stypendia finansowane ze środków europejskich uczniom uzdolnionym w zakresie przedmiotów zawodowych. Były wśród nich nasze uczennice:

    Oliwia Białk i Anna Dampc z kl. IV technikum Ekonomicznego oraz Paulina Sahs z kl. III Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych.

    Serdecznie gratulujemy stypendystkom

    {phocagallery view=category|categoryid=870|limitstart=0|limitcount=0}

  • {phocagallery view=category|categoryid=869|imageid=22088|float=left}

    Dzisiaj uczniowie klasy II TL wzięli udział w szkoleniu „Efekt byczego bicza i kanban w łańcuchu dostaw”. Szkolenie to zostało przeprowadzone przez Pana Łukasza Gołębiewskiego oraz Panią Monikę Wieczorkowską z firmy szkoleniowej LeanQ Team Sp. z o.o. w ramach współpracy nawiązanej w ubiegłym roku szkolnym.

  • Wiedza Edukacja Rozwój Pucki Oksford

    OGŁOSZENIE WYNIKÓW REKRUTACJI UCZESTNIKÓW 
    PROJEKTU ERASMUS+

    Projekt o numerze 2016-1-PL01-KA102-024577 
    pt.: Kulinarne wariacje na temat kuchni włoskiej” ,
    współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków europejskiego funduszu społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu
    „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego”
    .

  • uwagaWYJAZD DO BOLESŁAWOWA
    KKZ ROLNIK R.3

    23.01.2017R. (poniedziałek) o godz. 8:00 zbiórka przed budynkiem „C”.
    Zbiórka w Bolesławowie ok.10:00 - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego, Bolesławowo 15.



  • zakoZakończenie roku szkolnego dla Klasy II BHP odbędzie się 28.01.2017r.(sobota) o godz.10:00.
  • uwaga Spotkanie organizacyjne słuchaczy Nowego Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego odbędzie się 28.01.2017r. (sobota) godz. 11:00 Budynek „C”

    • Opiekun Medyczny Z.4
    • Rolnik R.3
  • ZGODNIE Z PLANEM PRACY SZKOŁY

  • {phocagallery view=category|categoryid=360|imageid=9551|float=left}

    W ramach współpracy z naszą Szkołą, 5 stycznia 2017 roku p. dr inż. Joanna Czerska, Dyrektor Merytoryczny firmy LeanQ Team, przeprowadziła Warsztat szkoleniowy „System ssący w łańcuchu dostaw i produkcji”. W ramach tego szkolenia uczniowie klasy II TL rozegrali grę Kanban – Schreiben®.

    Jako gracze, wcielając się w role takie jak: Klient, Planista, Produkcja, Zaopatrzenie i Dostawcy, mieli możliwość spojrzeć na cały proces realizacji zlecenia.

  • {phocagallery view=category|categoryid=268|imageid=7769|float=left}Prezentujemy pierwsze konkretne efekty pracy naszych szkutników, którzy od września ubiegłego roku poznają elementy teorii i praktyki prac szkutniczych prowadzonych w naszej nowoczesnej Pracowni Szkutniczej.

    W ramach zajęć koła szkutniczego uczniowie klas technikalnych pod kierunkiem prowadzącego zajęcia wykonywania i naprawy elementów urządzeń jednostek pływających Pana Marka Lieder wykonują nowe knagi czyli metalowe elementy wyposażenia łodzi służące do mocowania linek cumowniczych. Uczniowie w ramach innowacji sporządzają je ze stali nierdzewnej . Pierwotnie zamontowane knagi na jednostkach są z tworzyw sztucznych, w związku z tym charakteryzują się mniejszą trwałością.

  • Małgosia Barnett i Monika Hallmann wzięły udział w Olimpiadzie Wiedzy Ekonomicznej. Olimpiada jest organizowana przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne od 1987 r. Jest to zadanie zlecone przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
    Były to jedyne reprezentantki powiatu puckiego w tej prestiżowej olimpiadzie, w której biorą udział szczególnie uczniowie z liceów ogólnokształcących, szczególnie trójmiejskich np. słynnych gdyńskiej i gdańskiej trójki.

  • W ten magiczny czas....

    koldowanie

    Już tradycją naszej szkoły stało się wspólne kolędowanie naszych uczniów z pensjonariuszami Domu Pomocy Społecznej w PUCKU i Domu Seniora HILARIS.

    18 grudnia 2015 roku uczennice klasy IITE ,uczeń klasy I b wraz z Dyrektorem szkoły p.Jarosławem Lis i koordynatorkami projektu p.Joanną Renusz i p. Kariną Mazurek- Błażejewską udały sie do placówek,aby umilić podopiecznym przedświąteczny czas.

  • {phocagallery view=category|categoryid=267|imageid=7706|float=left}

    W ostatnim dniu przed przerwą świąteczną odbył się przegląd kolęd i piosenek świątecznych. Organizatorzy jeszcze w listopadzie zwrócili się do wszystkich klas w szkole z prośbą o przygotowanie jednego utworu o tematyce świątecznej.

    Przedsięwzięcie udało się! Klasy, które zdecydowały się wystąpić zrobiły to doskonale.

  • {phocagallery view=category|categoryid=184|imageid=4931|float=left}Dnia 23 stycznia 2015 r.  w pracowni przedmiotów zawodowych PCKZiU odbyła się część praktyczna egzaminu kwalifikacyjnego (M.20 -  Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi).

    W egzaminie uczestniczyli uczniowie klasy III Technikum mechanicznego.

  • slonPo grudniowych ćwiczeniach dotyczących nakrywania stołów świątecznych, przyszedł czas na zajęcia związane z pracami hotelowej służby pięter. Uczniowie Technikum hotelarskiego składali ręczniki w wybrane przez siebie kształty.

    Oglądając zamieszczone poniżej zdjęcia, łatwo domyślić się można, że goście, których niewątpliwie ucieszyłby taki widok na łóżku hotelowym, to przede wszystkim rodziny z dziećmi i nowożeńcy.

  • fotolia 48772063.600Przypominamy, że zgodnie z „Procedurami organizowania i przeprowadzania egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2014/2015” termin złożenia deklaracji ostatecznej mija

    7 lutego 2015 r.

    Po tym terminie nie ma już możliwości dokonywania zmian w deklaracji dotyczących wyboru przedmiotów i poziomu egzaminów (z wyjątkiem laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych) oraz tematu do części ustnej egzaminu z języka polskiego. W przypadku niezłożenia deklaracji ostatecznej z dniem 8 lutego 2015 r. deklaracja wstępna staje się deklaracją ostateczną.

  • ZEBRANIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

     

        Zapraszamy przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego:

    Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego: Małgorzata Barnett III TE

    Zastępca: Marta Bizewska IV TŻ

    Sekretarz: Natalia Hoge III TI

    Członek: Monika Hallmann III TE

    Członek: Nikola Tomczak IV TH

    Członek: Maciej Gaffke IV TK

    Członek: Patryk Adrian II TE

    Członek: Julia Cieślik I TE

    Członek: Mateusz Bolda I TL

    Członek: Mikołaj Kwidziński I bk

     

    na zebranie, które odbędzie się 20 stycznia 2014 roku (wtorek) o godz. 9.35. Zbiórka przed pokojem nauczycielskim w budynku A.

     

    Opiekunowie SU

  • koniec rokuDnia 09 stycznia 2015 roku odbyło się uroczyste rozdanie świadectw Szkoły Policealnej dla Dorosłych kształcącej w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Życzymy naszym absolwentom powodzenia na egzaminie zawodowym.

    {phocagallery view=category|categoryid=180|limitstart=0|limitcount=0}

  • wywiadowka.gifZapraszamy rodziców w dniu 14 stycznia 2014 na spotkania z wychowawcą i nauczycielami w godzinach 15:30 - 17:30. Harmonogram spotkań (pobierz)

  • kp1Szkolny konkurs przedsiębiorczości rozstrzygnięty!!!

     

    16 grudnia 2014 rozstrzygnęliśmy konkurs przedsiębiorczości dla zasadniczych szkół zawodowych. W konkursie udział wzięło 60 uczniów z pierwszej i drugiej klasy szkoły zawodowej. Konkurs polegał na napisaniu projektu związanego z założeniem własnej działalności gospodarczej. Uczniowie musieli wykazać się znajomością etapów zakładania działalności gospodarczej, dokonać analizę SWOT tego projektu oraz przedstawić plan finansowy. Organizatorzy konkursu za najlepsze prace uznali:

     

    I   miejsce - Patrycja Mikołajczyk z klasy I bk za projekt "Kuchnia krajów całego świata"

    II  miejsce - Dawid Kuchnowski z klasy II c za projekt "Zakład Ślusarski"

    III miejsce - Bartłomiej Dettlaff z klasy II c za projekt "Zakład dekarski"

     

    Gratulujemy serdecznie nagrodzonym uczestnikom i życzymy sukcesów w nauce i realizacji swoich marzeń.

     

    Maja Dziekońska

     

  • koniec rokuZakończenie zajęć i rozdanie świadectw ukończenia szkoły dla klasy II BHP odbędzie się 9.01.2015r. (piątek) o godzinie 16.00 w budynku C.

    Zapraszamy!!

  • PLAN lekcjoOd 03 luty 2014r. ( poniedziałek) zmiana planu lekcji. Plan jest dostępny na stronie www szkoły. Proszę o sprawdzenie ostatecznej wersji planu lekcji w piątek (31.01.2014r).

  •  

    PRZYGOTOWANIA DO STUDNIÓWKI

     

    P1040752                W dniu 16 stycznia 2014r. Maturzyści zaczęli wspólnie stroić swoją salę, na której już w piątek 17 stycznia 2014 rozpoczną swoją studniówkę. Przygotowania idą pełną parą. Każdy z zaangażowaniem poświęcał swój wolny czas na przygotowanie sali. Bawili się przy tym świetnie, dobre nastroje dopisywały przy dźwiękach muzyki. A teraz czekają z niecierpliwością na najważniejszy wieczór każdego maturzysty.

     

     

     

  • Facebook logo

    DRODZY UCZNIOWIE, SŁUCHACZE I RODZICE!!!

     

    Przypominamy Wam o naszym profilu na Facebook pod adresem:

    www.facebook.com/pckziu

     

    Zamieszczone są tam aktualne ogłoszenia jak i wydarzenia z życia szkoły.

    Tak więc:

    facebook

  •  

    I MISTRZOSTWA WIEDZY KOMPUTEROWEJ

    Logo konkursuPragniemy poinformować o zbliżającym się terminie
    I Mistrzostw Wiedzy Komputerowej
    organizowanych przez
     Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego w Pucku.

                  W konkursie biorą udział zespoły 2-osobowe reprezentujące daną klasę Technikum Informatycznego wywołane w drodze eliminacji wewnątrzklasowych. Warunkiem uczestnictwa w Zawodach jest pisemne zgłoszenie przez opiekuna zespołu (nauczyciela przedmiotów zawodowych informatycznych) listy zawodników do 17 stycznia 2014 roku na adres hanbrz@op.pl lub osobiście w sali 41 B w budynku A.

     

  •  

    WP 20131218 009
    Uczniowie Powiatowego Centrum Kształcenia  Zawodowego i Ustawicznego w Pucku wykonali kartki i stroiki bożonarodzeniowe, które zostały przekazane dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Pucku.

     

     

     

    Z podziękowaniami oraz życzeniami wszystkiego co najlepsze w każdym dniu 2014 roku.

    A. Nowak

    J. Renusz

  • W dniu 15 stycznia 2014r. (środa):uwaga-ważne-logo

    o godzinie 14:10 w budynku C odbędzie się Rada Pedagogiczna.                                             

    o godzinie 16:00 – spotkania z rodzicami w budynku A ( PUCK)
    o godzinie 17:00 - spotkania z rodzicami w budynku B ( RZUCEWO)                                       

    o godzinie 17:30 - spotkanie Rady Rodziców w budynku C (PUCK)                  

    Lekcje w tym dniu będą trwać 30 minut i odbędą się według następującego harmonogramu:

    1.   8:00 – 8:30

    2.   8:35 – 9:05

    3.   9:10 – 9:40

    4.   9:45 – 10:15

    5.   10:20 – 10:50

    6.   10:55 – 11:25

    7.   11:30 – 12:00

    8.   12:05 - 12:35

    9.   12:40 – 13:10

    10.   13:15 – 13:45

     

  •  W dniu 15 stycznia 2014r. (środa):uwaga-ważne-logo

    o godzinie 14:10 w budynku C odbędzie się Rada Pedagogiczna.                                             

    o godzinie 16:00 – spotkania z rodzicami w budynku A ( PUCK) - Harmonogram
    o godzinie 17:00 - spotkania z rodzicami w budynku B ( RZUCEWO)                                       

    o godzinie 17:30 - spotkanie Rady Rodziców w budynku C (PUCK)                  

    Lekcje w tym dniu będą trwać 30 minut i odbędą się według następującego harmonogramu:

    1.   8:00 – 8:30

    2.   8:35 – 9:05

    3.   9:10 – 9:40

    4.   9:45 – 10:15

    5.   10:20 – 10:50

    6.   10:55 – 11:25

    7.   11:30 – 12:00

    8.   12:05 - 12:35

    9.   12:40 – 13:10

    10.   13:15 – 13:45

     

  • flaga ue

    UWAGA UCZNIOWIE I SŁUCHACZE!

             Pan Poseł Kazimierz Plocke wspólnie z Posłem do Parlamentu Europejskiego Jarosławem Wałęsą zorganizowali konkurs na temat Unii Europejskiej dla uczennic i uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz klas III gimnazjum z terenu powiatu puckiego.

     

    Do wygrania 3 wycieczki do Brukseli oraz 6 do Warszawy!!!!

     

    Bardzo liczymy na Wasze zainteresowanie i zaangażowanie.


    Pani Wicedyrektor Mariola Włudzik oraz Pan Rafał Wochna służą pomocą odnośnie części technicznej wykonania pracy jak i wiedzy merytorycznej na temat Unii Europejskiej. 

    Termin zgłaszania uczestników - do 17 stycznia. 

    Do 7 lutego można przesyłać prace konkursowe na adres kazimierz@plocke.pl lub dostarczyć w wersji elektronicznej do biura poselskiego w Krokowej, ul. Żarnowiecka 7.

    Dnia 14 lutego, godz. 13.00 nastąpi prezentacja najlepszych prac, ogłoszenie wyników i wręczenie nagród.

    Dokumenty do pobrania:

    Regulamin konkursu

     


Szukasz pomocy

ankieta

Erasmus+ PO WER

Erasmus dla logistyków i informatyków

MicrosoftImagine

librus

Office 365 logo

Szkoły Puck Technikum Informatyczne NetAcad partner logo

bip logo pomn1 grad

Media o nas

media

Partnerzy szkoły

Powiat Pucki. Herb

logo wsb pion

PR

logo Ateneum

logo wsaib

logossw

Ciekawe strony

cke logo