Filtr
    • PROCEDURY ORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZANIA EGZAMINU MATURALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 dla uczniów techników, którzy ukończą szkołę w roku szkolnym 2014/2015 oraz dla absolwentów techników z lat 2005/2006–2013/2014 dla absolwentów szkół ponadpodstawowych - pobierz
    • PROCEDURY ORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZANIA EGZAMINU MATURALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 dla uczniów liceów ogólnokształcących, którzy ukończą szkołę w roku szkolnym 2014/2015 oraz dla absolwentów liceów z lat 2004/2005–2013/2014 dla osób, które w 2014/2015 uzyskają lub już uzyskały świadectwo ukończenia LO na podstawie egzaminów eksternistycznych - pobierz
  •  
    maturaZgodnie z  Komunikatem dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 4 marca 2015 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów w 2015 r., przypominam, że każdy zdający powinien mieć na egzaminie z każdego przedmiotu długopis (lub pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do zapisywania rozwiązań (odpowiedzi) oraz pozostałe przybory pomocnicze według przedmiotów egzaminacyjnych.

    Kalkulator prosty** należy dostarczyć do sekretariatu szkoły podpisany imieniem i nazwiskiem lub przynieść na egzamin.

    Pełny komunikat w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych.

    ** Kalkulator prosty – jest to kalkulator, który umożliwia wykonywanie tylko dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ewentualnie obliczanie procentów lub pierwiastków kwadratowych z liczb.

  •  
    maturaZgodnie z  Komunikatem dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 4 marca 2015 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów w 2015 r., przypominam, że każdy zdający powinien mieć na egzaminie z każdego przedmiotu długopis (lub pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do zapisywania rozwiązań (odpowiedzi) oraz pozostałe przybory pomocnicze według przedmiotów egzaminacyjnych.

    Kalkulator prosty** należy dostarczyć do sekretariatu szkoły podpisany imieniem i nazwiskiem lub przynieść na egzamin.

    Pełny komunikat w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych.

    ** Kalkulator prosty – jest to kalkulator, który umożliwia wykonywanie tylko dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ewentualnie obliczanie procentów lub pierwiastków kwadratowych z liczb.

  • maturaKOMUNIKAT

    DOTYCZĄCY EGZAMINU MATURALNEGO

    Zgodnie z Komunikatem dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 4 marca 2015 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów w 2015 r., przypominam, że każdy zdający powinien mieć na egzaminie z każdego przedmiotu długopis (lub pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do zapisywania rozwiązań (odpowiedzi) oraz pozostałe przybory pomocnicze według przedmiotów egzaminacyjnych.

    Kalkulator prosty** należy dostarczyć do sekretariatu szkoły podpisany imieniem i nazwiskiem lub przynieść na egzamin.

    Pełny komunikat w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych umieszczony jest na stronie internetowej szkoły w zakładce matura.

    ** Kalkulator prosty – jest to kalkulator, który umożliwia wykonywanie tylko dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ewentualnie obliczanie procentów lub pierwiastków kwadratowych z liczb.

  • maturaKOMUNIKAT

    DOTYCZĄCY EGZAMINU MATURALNEGO

    Zgodnie z Komunikatem dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 4 marca 2015 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów w 2015 r., przypominam, że każdy zdający powinien mieć na egzaminie z każdego przedmiotu długopis (lub pióro) z czarnym tuszem (atramentem), przeznaczony do zapisywania rozwiązań (odpowiedzi) oraz pozostałe przybory pomocnicze według przedmiotów egzaminacyjnych.

    Kalkulator prosty** należy dostarczyć do sekretariatu szkoły podpisany imieniem i nazwiskiem lub przynieść na egzamin.

    Pełny komunikat w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych umieszczony jest na stronie internetowej szkoły w zakładce matura.

    ** Kalkulator prosty – jest to kalkulator, który umożliwia wykonywanie tylko dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ewentualnie obliczanie procentów lub pierwiastków kwadratowych z liczb.

  • p1050939PO RAZ KOLEJNY UCZNIOWIE KL. IV TM – NIE ZAWODZĄ…..

    Maciej Labuhn i Marek Myślisz wzięli udział w VII Turnieju Wiedzy Technicznej z rysunku technicznego, który miał miejsce w Nowym Dworze Gdańskim.

    Wojewódzki konkurs pod patronatem Politechniki Gdańskiej odbył się w dniach 18 – 19 kwietnia i był dwu etapowy (część praktyczna i część teoretyczna – testy).

    Wzięło w nim udział 17 zespołów wytypowanych z 12 szkół województwa pomorskiego.

  • 2015 04 09 12.05.33Klasa I, II i III Technikum Informatycznego w dniu  9 kwietnia 2015 r. odwiedziła Akademię Marynarki Wojennej w Gdyni.

  • ueflagII Konkurs Wiedzy o Unii Europejskiej

     

    Uczniowie naszej szkoły po raz drugi z sukcesem wzięli udział w drugiej edycji Konkursu Wiedzy o Unii Europejskiej pod patronatem Pana Jarosława Wałęsy Posła do Parlamentu Europejskiego i Pana Kazimierza Plocke Posła na Sejm RP, organizowanego dla szkół ponadimnazjalnych oraz gimnazjów z powiatu puckiego. Tegoroczny konkurs odbywał się pod hasłem „Czym jest dla Ciebie Unia Europejska”. Do konkursu zgłosiło się sześć osób, które przygotowały prezentacje na temat „Jak UE zmieniła moje życie”:

    Przemysław Miłosz kl. IV TE

    Małgorzata Barnet  i Monika Hallmann kl. III TE

    Patryk Adrian, Mateusz Hallmann i Sebastian Górczany kl. II TE

     

  •  absolwent4UWAGA!

    Dnia 24 kwietnia 2015 r. o godz.16:00 w budynku ,,C” PCKZiU
    odbędzie się uroczyste wręczenie świadectw absolwentom szkół dla dorosłych:
    III LO ,,A”, ,,B”, ,,C” i III UTM.

    ZAPRASZAMY!

     

  •  

    Oferta kształcenia dla dorosłych na rok szkolny 2021/2022

     ulotka 2020 small

    Szkoły
    dla dorosłych

    18

    WIĘCEJ ...

    Kwalifikacyjne
    kursy zawodowe

    KwalifikacyjneKursyZawodowe

    WIĘCEJ ...

    Jeżeli chcesz złożyć wniosek o przyjęcie do szkoły elektronicznie,
    możesz go pobrać tu,
    wypełnić i wysłać na adres email sekretariatu szkoły
    sekretariat_c@pckziu-puck.pl

    Terminy rekrutacji i składania dokumentów do szkół dla dorosłych

    1. REKRUTACJA ROZPOCZYNA SIĘ 17 MAJA 2021 ROKU
    2. Do 21 czerwca 2021 roku do godz. 15.00 - składanie wniosków o przyjęcie do wybranego typu szkoły (wg wydanego przez szkołę wzoru).
    3. 22 sierpnia 2021 roku do godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkoły.
    4. Do 2 sierpnia 2021 roku do godz. 14.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.
    5. Do 23 sierpnia 2021 roku – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły w postępowaniu uzupełniającym.
    6. Rekrutacja na formy pozaszkolne kształcenia ustawicznego oraz na kwalifikacyjne kursy zawodowe trwa przez cały rok.

    Terminy rekrutacji i składania dokumentów na kwalifikacyjne kursy zawodowe

    1. Składanie podań o przyjęcie na wybrany kwalifikacyjny kurs zawodowy trwa cały rok (wg wydanego przez szkołę wzoru).
      2. Ogłoszenie listy przyjętych oraz terminu rozpoczęcia zajęć na kwalifikacyjnym kursie zawodowym – po sformowaniu 20 osobowej grupy lub uzyskaniu zgody organu prowadzącego.

    Podanie do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

    1. Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły, na kwalifikacyjny kurs zawodowy w postępowaniu rekrutacyjnym zostaną opublikowane w w/w terminach na tablicy informacyjnej budynku „C”- Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku oraz na stronie internetowej szkoły w zakładce: SZKOŁY DLA DOROSŁYCH.

    Warunki i tryb rekrutacji kandydatów do klas pierwszych szkół dla dorosłych na rok szkolny 2021/2022

    1. O przyjęcie do szkół Powiatowego Centrum kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku na semestr pierwszy mogą ubiegać się absolwenci: szkoły podstawowej, gimnazjum oraz szkół ponadpodstawowych.
    2. O przyjecie do szkoły dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli 18 lat lub ukończą 18 lat w roku kalendarzowym, bądź 16 lat w uzasadnionych przypadkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 lipca 2012r ( Dz. U z dnia 26 lipca 2012r ze zmianami.) – w Regulaminie rekrutacji w szkołach dla dorosłych PCKZiU w Pucku .
    3. Kandydaci ubiegający się o przyjęcie do szkoły policealnej oraz na kwalifikacyjny kurs zawodowy zobowiązani są przedstawić zaświadczenie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie i otrzymają skierowanie na badania lekarskie.
    4. O przyjęciu do klasy pierwszej: liceum ogólnokształcącego dla dorosłych, szkoły policealnej, na kwalifikacyjny kurs zawodowy decyduje złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz kryteria wskazane w Regulaminie rekrutacji w szkołach dla dorosłych PCKZiU w Pucku.

    WYMAGANE DOKUMENTY

    Kandydaci do szkoły dla dorosłych składają następujące dokumenty:

    1. Deklarację kandydata na słuchacza (wypełnioną czytelnie i zawierającą wszystkie wymagane informacje) – formularz dostępny również w wersji on-line.
    2. Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej lub gimnazjum lub szkoły ponadpodstawowej (średniej) – zależnie od typu szkoły.
    3. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kształcenia
      w określonym zawodzie.
    4. Trzy fotografie (podpisane na odwrocie).
    5. Deklarację kandydata na słuchacza dla osób nieletnich (wypełniają rodzice kandydata, z uzasadnieniem potrzeby kształcenia w szkole dla dorosłych).
    6. Odpis aktu urodzenia (składają wyłącznie osoby nieletnie).
    7. Odpis aktu małżeństwa, dokument potwierdzający zmianę danych osobowych (składają wyłącznie osoby, które zmieniły dane osobowe po ukończeniu szkoły niższego stopnia)
    Odwołanie od wyników rekrutacji
    1. Kandydatowi, który nie został przyjęty do szkoły w wyniku postępowania kwalifikacyjnego przysługuje prawo odwołania się od wyników rekrutacji do Dyrektora PCKZiU w Pucku. Dyrektor PCKZiU w Pucku rozpatruje odwołanie w terminie określonym w przepisach ( Regulamin rekrutacji PCKZiU w Pucku).
    Dokumenty do pobrania

    dorosli plakat a1 bialy

  •  

     

      KWALIFIKACYJNE KURSY ZAWODOWE
    Lp. Nazwa Kursu/Kwalifikacji Liczba godzin na kształcenie zawodowe w ramach kwalifikacji Symbol cyfrowy zawodu Nazwa zawodu w którym wyodrębniono dana kwalifikację
    (informacje do pobrania)
    1.

    MOD.03 Projektowanie i wytwarzanie wyrobów odzieżowych.

    MOD.11 Organizacja procesów wytwarzania wyrobów odzieżowych.

     

    3 semestry

     

    2 semestry

     

    753105/311941

     

    Krawiec/Technik przemysłu mody

    2.

    INF.02 Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych

    INF.03 Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

     

    3 emestry

     

     

    2 semestr

     

     

    351203

     

     

    Technik informatyk

    3.

    MED.03 Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej.

    2 Semestry

    532102

    Opiekun medyczny

    4.

    ROL.4 Prowadzenie produkcji rolniczej

    3 Semestry

    613003

    Rolnik

    5.

    ROL.10 Organizacja i nadzorowanie produkcji rolniczej

    3 Semestry

    314207

    Technik rolnik

    6.

    MEC.09 Organizacja i nadzorowanie procesów produkcji maszyn i urządzeń

    3 Semestry

    311504

    Technik mechanik

    7.

    MEC.10 Organizacja i wykonywanie prac spawalniczych

    3 Semestry

    311516

    Technik spawalnictwa

    8.

    BPO.01 Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku pracy

    3 Semestry

    325509

    Technik Bezpieczeństwa i  Higieny Pracy

    9.

    EKA.01 Obsługa klienta w jednostkach administracji.

    4 Semestry

    334306

    Technik administracji

  •  

    Jeżeli chcesz złożyć wniosek o przyjęcie do szkoły elektronicznie,
    możesz go pobrać tu,
    wypełnić i wysłać na adres email sekretariatu szkoły
    sekretariat_c@pckziu-puck.pl

     

    LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE DLA DOROSŁYCH
    Lp. Typ szkoły Okres kształcenia

    1.

    Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych

    6 - 8 Semestrów

     

    BRANŻOWA SZKOŁA II STOPNIA
    Lp. Typ szkoły Okres kształcenia

    1.

    Branżowa Szkoła II stopnia

    4 Semestry

     

    SZKOŁY POLICEALNE
    Lp. Nazwa zawodu / Kwalifikacji Okres kształcenia Symbol zawodu
    1.

    Technik bezpieczeństwa i higieny pracy

    3 Semestry

    325509

    2.

    Technik administracji

    4 Semestry

    334306