Filtr
  • kiermaszW dniach 02.09 - 26.09.2014r. biblioteka szkolna ( Budynek A) organizauje kiermasz podręczników. Zapraszamy do przynoszenia podręczników ( książka powinna być podpisana i wyceniona - cenę proszę wpisać ołówkiem na ostatniej stronie). Wszystkich chetnych zapraszamy na kiermasz książek!

  •  

    ksiazkiRozpoczęcie roku szkolnego 2014 / 2015 w PCKZiU odbędzie się dnia 6 września o godzinie 8:00 w budynku C.

    Serdecznie zapraszamy naszych obecnych i nowych słuchaczy.

     

  • witajSzkoloRozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015 w PCKZiU w Pucku w dniu 01 września 2014r. odbędzie się:

     

    O godzinie 8:00 w Budynku A w sali PATIO spotykają się z Panem Dyrektorem klasy pierwsze oraz wychowawcy klas pierwszych, kadra kierownicza, pedagog i doradca zawodowy.

    Klasy starsze spotykają się z wychowawcami według harmonogramu (pobierz).

    O godzinie 9:00 w Budynku B w świetlicy spotykają się z Panem Dyrektorem wszytkie klasy oraz wychowawcy, kadra kierwonicza, pedagog i doradca zawodowy.

     

  • imagesRada Pedagogiczna o godzinie 8:00 w budynku A w Pucku.

  • rachunki

    Kształcenie w zawodzie technik rachunkowości odbywa się w szkole policealnej i trwa 2 lata.
    Absolwent po uzyskaniu dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik rachunkowości może je podwyższać, kontynuując naukę w szkołach wyższych na kierunkach:

    • ekonomia,
    • finanse i bankowość,
    • zarządzanie i marketing.

    Technik rachunkowości jest przygotowany do prowadzenia rachunkowości w jednostce organizacyjnej; potrafi stosować narzędzia rachunkowości finansowej, kontrolować i kwalifikować dowody do księgowania, zastosować oprogramowanie księgowe do ewidencji operacji gospodarczych i sporządzenia jednostkowego sprawozdania finansowego oraz przeprowadzić analizę finansową i ocenić kondycję finansową jednostki organizacyjnej. Ponadto potrafi sporządzić dokumentację pracowniczą i rozliczyć wynagrodzenia z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych.
    W zakresie rozliczeń z instytucjami publicznoprawnymi potrafi sporządzać ewidencje i deklaracje podatkowe oraz dokumenty dotyczące rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
    Wiedza z zakresu rachunkowości połączona z umiejętnościami praktycznymi daje podstawy do zajmowania wysokich stanowisk w przedsiębiorstwach, organizacjach gospodarczych, instytucjach finansowych, jednostkach finansów publicznych, kancelariach doradczych i audytorskich oraz biurach rachunkowych.

  • bhp

     

    Kształcenie w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy odbywa się w szkole policealnej i trwa 1,5 roku.
    Absolwent po uzyskaniu dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy może je podwyższać, kontynuując naukę w szkole wyższej na kierunku:

    • zarządzanie i inżynieria produkcji.

    Technik bezpieczeństwa i higieny pracy sporządza bieżące i okresowe analizy stanu bhp w zakładzie pracy, rozwiązuje bieżące problemy techniczne i organizacyjne związane z bhp w skali zakładu pracy i w odniesieniu do stanowisk pracy. Kontroluje stan bhp w zakładzie, sporządza sprawozdania i protokoły pokontrolne oraz opinie dotyczące spełniania wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy, ocenia ekonomiczne skutki zagrożeń, wypadków przy pracy i chorób zawodowych. Dobiera właściwe środki ochrony dla pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy, nadzoruje wykonywanie zleceń służb kontrolujących warunki bhp we wszystkich instytucjach. Do podstawowych zadań technika bhp w firmie należy: identyfikacja i ocena zagrożeń występujących w procesie pracy oraz ryzyka związanego z tym zagrożeniami, organizowanie pracy w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy, zapewnienie przestrzegania w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, wypracowanie i wdrożenie metod ochrony pracowników przed zagrożeniami związanymi z wykonywaną pracą, ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków, współdziałanie ze służbami pracowniczymi zakładu pracy w zakresie obowiązków dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Technik bezpieczeństwa i higieny pracy może podjąć pracę w przedsiębiorstwach, instytucjach i organizacjach prowadzących działy higieny i bezpieczeństwa pracy.

     

  • admin

     

    Kształcenie w zawodzie technik administracji odbywa się w szkole policealnej i trwa 2 lata.
    Absolwent po uzyskaniu dyplomu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik administracji może je podwyższać, kontynuując naukę w szkołach wyższych na kierunkach:

    • ekonomia,
    • prawo,
    • zarządzanie
    • marketing.

    Technik administracji zajmuje się pracami związanymi z gromadzeniem oraz obiegiem dokumentacji i informacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną w urzędach administracji publicznej i w przedsiębiorstwach, w tym informacji o charakterze ekonomicznym i statystycznym. Sporządza sprawozdania i protokoły posiedzeń i zebrań. Ważnymi zadaniami technika administracji są: opracowywanie projektów aktów administracyjnych, prowadzenie postępowania kończącego się wydaniem decyzji administracyjnej, a także przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych. Zajmuje się również planowaniem i organizowaniem narad, zebrań, konferencji i sesji. Prowadzi podstawową dokumentację księgową, planuje koszty i przychody, gospodaruje majątkiem oraz nadzoruje innych pracowników.