Dzięki uprzejmości LeanCenter.pl nasza Szkoła otrzymała do testowania prototyp edukacyjnej gry Lean Management „Koromo - japoński warsztat” (koromo.pl). Jest to symulacja warsztatu naprawy samochodów. Celem gry jest poznanie w praktyce zasad i narzędzi Lean, które prowadzą do podniesienia rentowności zakładu.

W piątek 15 kwietnia br. uczniowie klasy II TL rozegrali kilka partii gry, dzięki czemu dowiedzieli się, iż doskonalenie w firmach nie powinno się opierać tylko na pieniądzach (zakup akcji), ale bardzo ważna jest motywacja i zdobyte doświadczenie.

Dlaczego gra planszowa? Planszowe gry szkoleniowe są doskonałym narzędziem edukacyjnym. Gracze stopniowo zdobywają wiedzę, którą mogą sprawdzić w praktyce. Jest to niezwykle efektywna metoda nauki, dzięki której gracz zrozumie i będzie potrafił stosować zasady oraz narzędzia Lean.

Wiele uznanych światowych koncernów wykorzystuje i rozwija swoją działalność poprzez gry szkoleniowe.

Erasmus+ PO WER

Erasmus dla logistyków i informatyków

MicrosoftImagine

Office 365 logo

Szkoły Puck Technikum Informatyczne NetAcad partner logo

bip logo pomn1 grad

Media o nas

media

Partnerzy szkoły

Powiat Pucki. Herb

logo wsb pion

PR

logo Ateneum

logo wsaib

logossw

Ciekawe strony

cke logo