Warsaw Humanitarian Expo – to nazwa targów, na które wybrali się wolontariusze ze Szkolnego Koła Wolontariatu. Nasza podróż rozpoczęła się 13 czerwca o godzinie 4.51, kiedy to wyruszyliśmy z Gdyni do Warszawy Centralnej. Z Warszawy do Nadarzyna, gdzie odbywały się targi, dotarliśmy bezpłatnym autobusem kursującym specjalnie dla uczestników. Wróciliśmy o 23.00 do Gdyni pozytywnie zmęczeni i bardzo zadowoleni!

Wydarzenie okazało się ciekawe i warte tego, by się na nie wybrać. Wystawcami były instytucje, organizacje pożytku publicznego, firmy wspierające wolontariat, ambasady, fundacje i wiele innych. Każde stanowisko było ciekawie przygotowane i można było porozmawiać z kompetentnymi osobami o różnych formach pomocy. Na miejscu odbywały się również wykłady i warsztaty w trzech przygotowanych do tego salach. Nasza grupa wolontariuszy tryskała świetnym humorem i pomimo ogromnego upału świetnie się zintegrowała. Znaleźliśmy również trochę czasu na spacer po okolicach Dworca Centralnego – co udokumentowaliśmy zdjęciami.

Szkolne Koło Wolontariatu dziękuje z całego serca Radzie Rodziców przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku za wsparcie finansowe. Wycieczka była formą nagrody za cały rok wytężonej pracy na rzecz drugiej osoby. DZIĘKUJEMY!!!

Agnieszka Grucza-Tomkiewicz, Joanna Antkowiak-Reglińska

bip logo pomn1 grad

ankieta

Erasmus+ PO WER

Erasmus dla logistyków i informatyków