Staje się już tradycją, że klasy 1 TL wyjeżdżają na swój pierwszy integracyjny wyjazd do Muzeum Emigracji w Gdyni. 29 września na wycieczkę do Gdyni udali się logistycy z tegorocznej klasy pierwszej.

Zwiedzanie Gdyni zaczęliśmy od spaceru wzdłuż nabrzeża na Skwerze Kościuszki. Następnie przeszliśmy do Muzeum mającego siedzibę w Dworcu Morskim, gdzie z kartą zadań zwiedziliśmy wystawę stałą. Wszyscy pracowali z zaangażowaniem i w zaskakująco szybkim tempie uzupełnili swoje karty zadań. Poznaliśmy historię polskiej emigracji, ale też historię logistyki transportu pasażerskiego, głównie morskiego.

Potem udaliśmy się do Parku Trampolin JUMPCITY, gdzie klasa pod okiem trenera skakała z radosci przez okrągłą godzinę, by następnie „naładować baterie” w dworcowym McDonald’s.

Wycieczka była bardzo udana. Pogoda dopisała. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc, poznaliśmy historię milionów anonimowych ludzi, jak również i tych nam znanych i sławnych.

Kariera Z Wiatrem Logo

bip logo pomn1 grad

ankieta

Erasmus+ PO WER

Erasmus dla logistyków i informatyków